Starter motor kører konstant
t***@gmail.com
2006-12-06 12:17:21 UTC
Min volvo 245 fra 1986 har kørt fint de sidste par år. Men så en dag
ville den ikke starte. Ladede batteriet op. Men nu da jeg lige har sat
det på starter den så snart jeg sætter batteriet på!! Ingen nøgle
i tændingen eller noget - startermotoren kører så snart begge poler
er på!

Nogle der har oplevet noget lignende eller har en idé om hvad det kan
være?

q:o) Theis
Christopher Stein
fejl i bundstykket ved taendingsnoegle..
mr j
2006-12-06 12:41:51 UTC
Post by Christopher Stein
Post by t***@gmail.com
q:o) Theis
fejl i bundstykket ved taendingsnoegle..
Ja eller defekt startrelæ der hænger...

Mvh
Morten
Karsten7870
2006-12-07 10:01:47 UTC
Post by t***@gmail.com
[...]
Selvstarteren bliver ikke slået ud af startkransen. og startrelæet slår ikke
fra. Renover selvstarter - se efter om ikke relækontakterne er brændte.
--
Med venlig hilsen
Karsten H. Jensen